xddx1 - 2012-10-29 23:15:00

Zanim Zaczniesz Pisać Swój Event, zapoznaj się z tym regulaminem.. Gdyż, Administracja, może usunąć Temat bez wyjaśnień. Jeżeli, zaś nie, będziesz, przestrzegał regulaminu, zostaniesz nagrodzony `-`..

Regulamin Pisania Tematu:

1. Temat powinien wyglądać tak;
a) W Przypadku Eventu Czasowego:
* [ Nazwa Eventu ] - Nazwa Gry - Czas Trwania Eventu
Np;
[ Zwykły Event ] - Magiczny Las - 1.Styczeń.2013r. - 3.Styczeń.2013r.

b) W Przypadku Wydarzenia o wyznaczonej Dacie..
* [ Nazwa Eventu ] - Nazwa Gry - Przybliżona Data.
Np;
[ Zwykły Event ] - Magiczny Las - 1.Styczeń.2013r.

REGULAMIN DZIAŁU, NIESKOŃCZONY !

GotLink.plmaltańczyk miniaturka cena dieta zaproszenia-slubne-recznie-robione.eu